دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
همراهی آتش نشانی قم با مردم در روز طبیعت
13 فروردین 1400 - 14:35
شناسه : 24033
3

مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از آماده باش نیروهای این سازمان و استقرار خودروهای عملیاتی در روز طبیعت در بوستان های شهر از جمله بوستان غدیر، علوی، فدک، شهید بنیادی، امام رضا (ع)، هاشمی و جمکران خبر داد.

به گزارش «بازتاب خبر» از قم، عباس جعفری با اعلام این خبر افزود: با توجه به لغو ممنوعیت حضور شهروندان قمی در بوستان ‌ها و در روز طبیعت و با توجه به آموزش ‌های داده‌شده به کارکنان فضای سبز و آمادگی عوامل شهرداری، در عین حال از شهروندان درخواست داریم فقط در مکان‌ های مشخص‌ شده در بوستان ها آتش روشن کرده و در پایان حضور خود حتماً آتش را خاموش کنند.

وی با تاکید بر این که سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در روز طبیعت و در راستای حفظ ایمنی شهروندان با تمام نیرو آماده ‌باش است خاطر نشان کرد: خودروهای آتش ‌نشانی امروز در بوستان های شهر از جمله بوستان فدک، شهید بنیادی، امام رضا (ع)، هاشمی، علوی، غدیر و جمکران مستقر هستند.

مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با توصیه به والدین برای مراقبت از کودکان اظهار کرد: شهروندانی که قصد حضور در مناطق طبیعی اطراف شهر را دارند حتماً از پارک و توقف در کنار پرتگاه‌ ها و رودخانه ‌ها خودداری کرده و مراقب کودکان خود باشند.

جعفری یکی از بوستان ‌های موردتوجه شهروندان قمی را بوستان جوان دانست و با هشدار به شهروندان برای رعایت اصول ایمنی هنگام حضور در کنار دریاچه اذعان کرد: تیم امداد و نجات آبی و تیم غواصی سازمان آتش ‌نشانی در روز طبیعت در بوستان جوان مستقر است.

انتهای پیام/۲۲۵۸


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان «بازتاب خبر»ی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.