یکشنبه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۴ Sunday, 6 July , 2025 ساعت ×
شناسه : 6110
مرداد ۳, ۱۳۹۸ ساعت: 9:14
پژوهشگر نمونه کشور:
کارآفرینان حقیقی در رسانه‌ها معرفی شوند

یکی از پژوهشگران قمی نمونه کشور گفت:‌ کارآفرینان حقیقی که در شرایط سخت اقتصادی حال حاضر باتحمل ریسک بالا وارد عرصه تولید می‌شوند باید به‌عنوان شخصیت‌های برجسته در رسانه‌ها معرفی شوند.

علیرضا باباخان بیان کرد: کارآفرینان واقعی افرادی هستند که بافاصله گرفتن از کپی کاری به سمت نوآوری و تولید محصولات موردنیاز کشور پیش می‌روند و این کار در شرایط تحریم از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است که باید ارزش آن در رسانه‌ها برای مردم تبیین شود.

وی افزود: کارآفرینان حقیقی،‌ نخبگان علمی کشور هستند که امروز برای مقاوم‌سازی اقتصاد ملی وارد عرصه تولیدشده و روزبه‌روز توانایی بیشتری برای عرضه محصولات راهبردی موردنیاز صنایع پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: معرفی این افراد و توانمندی‌های آنان برای حفظ چرخه تولید کشور باوجود تحریم ظالمانه دشمنان در فضای رسانه‌ای،‌ موجب امیدواری مردم به آینده و افزایش نگاه تصمیم گیران به ظرفیت‌های داخلی می‌شود.

باباخان گفت:‌ البته ذکر این نکته هم ضروری است که عنوان کردن واژه کارآفرین برای همه افرادی که در فعالیت‌های اقتصادی حضور دارند، صحیح نیست و باید توجه داشت که کارآفرینان حقیقی با داشتن قدرت تحمل ریسک بالا و نوآوری در ارائه محصول می‌توانند در شرایط سخت اقتصادی، موجب افزایش سطح تولید و اشتغال کشور شوند.

وی بیان کرد: حمایت از کارآفرینان واقعی لازمه موفقیت در برابر جنگ اقتصادی دشمنان است چراکه آنان می‌توانند فضای تحریم را به فرصتی برای داخلی سازی محصولات راهبردی موردنیاز کشور،‌ تبدیل کنند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها نقش زیادی در موفقیت طرح و برنامه‌های کارآفرینان نخبه دارند و می‌توانند با پوشش خبری دستاوردهای آنان،‌ فضای مطلوبی برای گسترش تفکر کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان در کشور ایجاد کنند. /ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.