سه شنبه, ۱۳ آبان , ۱۴۰۴ Tuesday, 4 November , 2025 ساعت ×

آخرین تیترها »

اضافه برداشت بانک سپه از بانک مرکزی به دلیل مطالبات از دولت و پرداخت وام های تکلیفی و سیاستی است/ در ۳ سال گذشته در صورت‌های مالی تلفیقی سود‌آور بودیم صادرات ۶۰۰ تنی عسل/ سهم ۶۸ درصدی عراق از عسل صادراتی ایران ظرفیت‌های اقتصادی کشور هنوز به‌طور کامل مورد استفاده قرار نگرفته است بانک سپه به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بانک کشور خدمات گسترده ای به مردم ارائه می‌دهد/ بسیاری از صنایع، تسهیلات خود را از بانک سپه دریافت می‌کنند پرداخت بیش از ۱۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری طی ۷ ماه نخست سال جاری توسط بانک سپه نیکزاد: مشکلات معیشتی و اقتصادی در سه‌شنبه نظارتی مجلس بررسی‌می‌شود ادعای ترامپ: آسیای غربی پس از سه‌هزار سال به صلح پایدار می‌رسد فرزین: هیچ‌گونه ناترازی ناشی از ادغام بانک آینده به بانک ملی منتقل نخواهد شد رهبر معظم انقلاب: نوآوری علمی و اندیشه سیاسی دو ویژگی برجسته علامه نائینی بود پاسخ «عراقچی» به اظهارات اخیر «گروسی»

شناسه : 3546
خرداد ۵, ۱۳۹۸ ساعت: 11:11
با ارزش‌ترین برندهای جهان

اپل موفق شد با ارزش‌ترین برند جهان در سال ۲۰۱۹ لقب بگیرد.

 

به گزارش بازتاب خبر به نقل از فوربس، در رده‌بندی امسال برندهای با ارزش جهان که تنها برای شرکت‌هایی که در آمریکا دارای فعالیت هستند، صورت گرفته است، اپل با ارزش‌ترین شرکت جهان لقب گرفت. شرط فعالیت در بازار آمریکا برای رده‌بندی امسال باعث شد تا شرکت‌های بزرگی چون علی بابا و ودافون شانس حضور در این رده بندی را نداشته باشند.

این رده‌بندی ارزش برند را در نظر می‌گیرد نه ارزش شرکت در بازار بورس. نکته جالب رده‌بندی امسال این است که از ۱۰ برند با ارزش جهان، ۸ برند در آمریکا مستقر هستند! بر این اساس با ارزش‌ترین برندهای جهان در سال ۲۰۱۹ عبارت‌اند از:

۱- اپل-آمریکا

ارزش برند: ۲۰۵.۵ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۲۶۵.۸ میلیارد دلار

زمینه فعالیت: تکنولوژی

۲- گوگل-آمریکا

ارزش برند: ۱۶۷.۷ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۱۳۶.۲ میلیارد دلار

زمینه فعالیت: تکنولوژی

۳- مایکروسافت-آمریکا

ارزش برند: ۱۲۵.۳ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۱۱۰.۲ میلیارد دلار

زمینه فعالیت: تکنولوژی

۴- آمازون-آمریکا

ارزش برند: ۹۷ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۲۱۱.۴ میلیارد دلار

زمینه فعالیت: خرده فروشی

۵- فیس بوک-آمریکا

ارزش برند: ۸۸.۹ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۴۸.۸ میلیارد دلار

زمینه فعالیت: تکنولوژی

۶- کوکا کولا-آمریکا

ارزش برند: ۵۹.۲ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۴.۱ میلیارد دلار

زمینه فعالیت: نوشیدنی

۷- سامسونگ- کره جنوبی

ارزش برند: ۵۳.۱ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۲۲۱.۶ میلیارد دلار

زمینه فعالیت: تکنولوژی

۸-و الت دیزنی- آمریکا

ارزش برند: ۵۲.۲ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۲.۸ میلیارد دلار

زمینه فعالیت: تفریح و سرگرمی

۹- تویوتا-ژاپن

ارزش برند: ۴۴.۶ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۴.۶ میلیارد دلار

زمینه فعالیت: خودروسازی

۱۰- مک دونالد-آمریکا

ارزش برند: ۴۳.۸ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۳۸۹ میلیون دلار

زمینه فعالیت: غذایی

پس از این شرکت‌ها نام شرکت‌های ای تی اند تی، لوئی ویتون، اینتل، نایک، سیسکو، جنرال الکتریک، مرسدس بنز، اوراکل، ورایزون، آی بی ام، ب ام و، ساپ، مارلبرو، بادوایزر، ویزا، والمارت، امریکن اکسپرس، هوندا، پپسی و گوچی به عنوان یازدهمین تا سی امین برندهای با ارزش جهان در سال ۲۰۱۹ دیده می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.