دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
سپاهانی‌ها به دنبال کسب نخستین برد در آسیا/ تاتنهام صدر جدول را پس می‌گیرد؟
01 آبان 1402 - 13:52
شناسه : 276679
1
هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا امروز با برگزاری ۶ دیدار آغاز خواهد شد.

هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز در منطقه غرب آسیا آغاز خواهد شد.

لیگ قهرمانان آسیا

در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا امروز (دوشنبه) با ۶ دیدار پیگیری خواهد شد که در نخستین بازی این هفته سپاهان ایران در ازبکستان باید برابر آلمالیق به میدان برود. سپاهانی‌ها که در هفته دوم نتوانستند برابر الاتحاد به میدان بروند و بازی این تیم مقابل نماینده عربستان لغو شد با یک امتیاز در رده سوم گروه C قرار دارد و آلمالیق نیز با ۲ شکست در قعر جدول قرار گرفته است. این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

دیگر نماینده فوتبال کشورمان در این رقابت‌ها یعنی نساجی ایران باید از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف دیگر نماینده فوتبال ازبکستان یعنی نوبهار برود. نساجی با کسب ۳ امتیاز تا پایان هفته دوم در رده سوم گروه D ‌قرار دارد و نوبهار نیز با ۴ امتیاز در رده دوم گروه قرار گرفته است. این بازی نیز به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می‌شود.

در دیگر بازی‌های این هفته نیز از ساعت ۱۹:۳۰ الشارجه امارات برابر نسف قارشی ازبکستان به میدان می‌رود و الاتحاد نیز باید برابر نیرو هوایی عراق صف‌آرایی کند. در دو بازی دیگر امشب از ساعت ۲۱:۳۰ الهلال عربستان به مصاف مومبای سیتی هند می‌رود و السد قطر مقابل الفیصلی اردن قرار خواهد گرفت.

لیگ برتر انگلیس

در دیدار پایانی هفته نهم رقابت‌های لیگ جزیره از ساعت ۲۲:۳۰ تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود برابر فولام به میدان خواهد رفت. خروس‌ها که با ۲۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند با پیروزی در این دیدار خانگی می‌توانند صدر جدول را از منچسترسیتی پس بگیرند. این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

لالیگا

در ادامه هفته نهم لالیگای اسپانیا، والنسیا در ورزشگاه مستایا باید برابر کادیز به میدان برود. خفاش‌ها هم اکنون با کسب ۱۱ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند و کادیز نیز با ۹ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

سری‌آ

در ادامه رقابت‌های هفته نهم سری‌آ ایتالیا، از ساعت ۲۰ اودینزه برابر لچه قرار خواهد گرفت و از ساعت ۲۲:۱۵ فیورنتینا مقابل امپولی به میدان خواهد رفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان «بازتاب خبر»ی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.