سه شنبه, ۱۴ مرداد , ۱۴۰۴ Tuesday, 5 August , 2025 ساعت ×
شناسه : 69992
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰ ساعت: 0:03
الزام هواپیمایی آسمان به پرداخت خسارت به مسافران

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت هواپیمایی آسمان موظف است نسبت به پرداخت خسارت ۳۰درصدی به مسافران پرواز ۶۲۳ مسیر کرمانشاه به تهران اقدام کند.

به گزارش ایسنا، محمدحسن ذیبخش در واکنش به تاخیر پرواز شماره ۶۲۳ شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر کرمانشاه به تهران اظهارکرد: براساس دستورالعمل حقوق مسافر و در صورت تاخیر بیش از ۲ تا ۴ ساعت شرکت های هواپیمایی موظفند ضمن انجام پذیرایی مناسب با توجه به امکانات فرودگاهی، تغییر پرواز و یا اعزام مسافر در صورت درخواست مسافر با سایر شرکت ها (در صورت وجود پرواز در آن مسیر) و یا انتقال به مقصد نهایی از طریق مسیرهای جایگزین را فراهم آورند.

وی افزود: همچنین شرکت های هواپیمایی موظفند در صورت تاخیر بیش از ۴ ساعت علاوه بر رعایت موارد فوق نسبت به جبران خسارت به میزان ۳۰ درصد نرخ پایه بلیت اقدام کنند و در صورت انصراف مسافر از ادامه پرواز وجه بلیت به صورت کامل مسترد شود.

گفتنی است؛ در صورت عدم پرداخت خسارت، مسافران پرواز ۶۲۳ می توانند مراتب را از طریق سامانه حقوق مسافر به نشانی www.cao.ir گزارش دهند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.