«علی محمد رحمانیپور» در گفتوگو با خبرنگار ایسنا در این خصوص تصریح کرد: فلسفه عملکرد پست و استقبال مردم از تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی در دوران کرونا منجر به گسترش فعالیتهای پستی شده است.
این مسئول با بیان این که پست در دوران کرونا توانست به توسعه فعالیتهای الکترونیک و اشتغال کمک بسزایی داشته باشد، افزود: استارتاپها و گروههای مختلفی از فعالیتهای الکترونیکی و پستی استقبال کردند و به این سمت روی آوردند در حالی که دیگر مشاغل با مشکل روبرو شدند.
رحمانیپور با اشاره به افزایش استقبال مردم، ادارات و سازمانها و همچنین فروشگاههای بزرگ از فعالیتهای اینترنتی و تجارت الکترونیک، اظهار کرد: سال گذشته با توجه به حجم زیاد تقاضا در خصوص زیرساختها با مشکل روبرو شدیم اما با مساعدت حوزه مدیریت عالی پست، بخشی از مشکلات رفع شده و در حال حاضر با شرایط بهتری مشغول به ارائه خدمات هستیم.
این مسئول در پایان کیفیت خدمات پستی و رضایتمندی مشتریان را از استراتژیهای اصلی و تعیین کننده پست استان برشمرد.
انتهای پیام







ثبت دیدگاه