وی با بیان اینکه شهروندان تراکنش مالی متعدد و زیادی با مجموعه شهرداری دارند تصریح کرد: عمده این تراکنشها در حوزه پرداختهای خرد خصوصا در حمل و نقل عمومی است؛ پرداخت عوارض سالیانه خودرو، نوسازی و غیره نیز از این جمله است که برخی روزمره بوده و برخی سالیانه است.
رئیس سازمان فاوا شهرداری قم با تاکید بر اینکه در این بخش باید تسهیل خدمات رسانی صورت گیرد گفت: زیرساختی در حال تامین در شهرداری است تا هر شهروند حساب الکترونیکی در شهرداری داشته باشد و از آن طریق تمام هزینههای فعالیتهای مرتبط با شهرداری را پرداخت کند.
وی گفت: حسب نظر شهردار قم قرار است آیتمهای تشویقی نیز برای این طرح در نظر گرفته شود تا شهروندانی که از شیوههای الکترونیکی برای ارتباط با شهرداری استفاده میکنند بتوانند از تشویقات و تخفیفات بهرهمند شوند.
محمدحسینی بیان کرد: همینکه این جریان نقدینگی تسهیل شده و مردم بتوانند راحتتر پرداختها را انجام دهند مساله مهمی است، داشبوردی هم در اختیار مردم قرار خواهد گرفت تا مدیریت حساب الکترونیکی خود را در اختیار داشته باشند.
وی ادامه داد: به عنوان مثال بحث پارکومتر مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده و تلاش داریم این طرح را لینک کرده و با یک نرمافزار با گوشی موبایل بحث پرداخت به راحتی انجام شود.
محمدحسینی اذعان کرد: تلاش ما بر این است که در نیمه نخست سال این طرح به سرانجام رسیده و در اختیار مردم قرار گیرد. /ایسنا
ثبت دیدگاه