این محصول که از منظر کلاس بدنه در گروه کراس اوورهای کامپکت قرار دارد و در برخی از نقدهای خودرویی به عنوان کوچکترین کراس اوور فولکس واگن معرفی میشود.
به تازگی تصاویری از مدل ۲۰۲۲ این محصول منتشر شده که نسخه ویژه بازار تائوس خواهد بود و تفاوتهای جزئی با نمونه ویژه آمریکای شمالی دارد. از جمله تغییرات مذکور میتوان به دیفیوزر بامپر (سپر) جلو، تغییراتی سبک در طراحی بامپر و مهمترین تفاوت که به حضور یک نوار ال ایی دیی در طول گریل (جلوپنجره) مربوط میشود.
در قسمت کابین تفاوتی بین مدلهای مناطق مختلف وجود ندارد. یک نمایشگر دیجیتال ۸ اینچی جایگزین نشانگر سنتی آمپر شده و در حالت آپشن ارائه میشود. نمایشگر اصلی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی نیز تراکم پیکسلی مناسبی برای نمایش تصاویر باکیفیت دارد.
تهویه دو نقطهای ردیف جلو، سیستم صوتی با ۸ بلندگو، گرم کن فرمان، تنظیم برقی صندلی راننده، نورپردازی هوشمند داخلی و … از دیگر امکاناتی است که برخی از آنها در حالت آپشن ارائه میشوند.
اما مهمترین تفاوت این خودرو در آمریکای شمالی و لاتین به نوع پیشرانه مربوط میشود. در نسخه آمریکای شمالی از موتور جدید ۱.۵ لیتری تی اس آی ۱۵۸ اسب بخاری استفاده شده، اما در نمونه ویژه بازار برزیل موتور قدیمیتر ۱.۴ لیتری تی اس آی با ۱۵۰ اسب بخار خروجی ارائه میشود.
نمونه برزیل از جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد و فعلا خبری از سامانه تمام چرخ محرک و جعبه دنده اتوماتیک برای این محصول مورد تایید قرار نگرفته است.
ثبت دیدگاه