شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
رییسی: امروز مهمترین مؤلفه امنیت ملی، اعتماد مردم به نظام است
12 دی 1398 - 13:44
شناسه : 10782
4

رئیس قوه قضائیه گفت: امروز پاسداشت مردم در اجرای عدالت اداری و مبارزه با فساد است و مردم توقع یک نظام اداری کار آمد را از ما دارند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان البرز گفت: من با استان البرز و مردم این خطه آشنا هستم و امروز فرصت مغتنمی بود تا حشور مجددی در این منطقه داشته باشم و مناسب است که یادی از شهدای گرانقدر این استان داشته باشیم که امر امام را لبیک گفتند و امنیت و اقتدار امروز ما مرهون آن مجاهدت ها و دلاوری هاست.

رئیس دستگاه قضائی ادامه داد: در سال ۵۹ کرج یکی از بخش‌های پشتیبانی مالی و نیروی انسانی برای جبهه ها شد و جوانان این منطقه رشادت های کم نظیری از خود نشان دادند. در سال های بعد از جنگ نیز در همه این سال‌ها مردم بصیرت و اخلاص خود را نشان داده اند و نسل های جدید ما مسؤولیت پذیری و بصیرتشان اگر از نسل اول انقلاب بیشتر نباشد کمتر نیست.

رئیسی گفت: امروز پاسداشت مردم در اجرای عدالت اداری و مبارزه با فساد اداری است و مدیران محترمی که در کسوت مدیریت انجام وظیفه می‌کنند بدانند اجرای عدالت اداری و مبارزه بی امان با فساد اداری مهم‌ترین وظیفه آنهاست.

وی افزود: مردم توقع یک نظام اداری کار آمد و اجرای عدالت و قانون را از ما دارند و این نظام اداری گره گشای مشکلات کشور و مردم خواهد بود چرا که اجازه دور زدن قانون در چنین نظام اداری به کسی داده نمی‌شود.

رئیس دستگاه قضائی با بیان اینکه رویش‌های بسیاری بعد از انقلاب داشتیم گفت: در حوزه‌های اقتصادی، صنعت،کشاورزی، علم و فناوری و مجموعه های دانش بنیان قدم های بسیاری برداشته شده و الان با گذشت این سال‌ها نباید کشور به شرایطی دچار می‌شد که شاهد باشیم مردم از اجرا نکرن قانون و بی عدالتی‌ها گله می کنند؛ این زد و بندها باعث می شود اعتماد مردم خدشه دار شود.

رئیسی تاکید کرد: ما ملتی داریم پای‌کار، مقاوم و با بصیرت و این مسئولیت ما را سنگین می‌کند و پاسداشت چنین مردمی تحقق عدالت اداری است.مطالبات مردم به حق است و همه مسؤولین باید مطالبات به حق مردم را دنبال و پیگیری کنندتارضایت مردم جلب شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.