شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
میزبانی قم از همایش ملی بزرگداشت آیت‌الله سیدمحمدمحقق داماد
07 دی 1398 - 13:09
شناسه : 10627
4

مدیرکل اداره کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی قم عنوان کرد: همایش ملی بزرگداشت آیت الله سید محمد محقق داماد به میزبانی قم برگزار می شود

سید موسی حسینی کاشانی پیش‌ازظهر امروز ۷دی در نشست خبری که به مناسبت آیین نکوداشت پنجاهمین سالگرد آیت‌الله سیدمحمدمحقق داماد در سالن جلسات شهید آوینی اداره کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی برگزارشد، گفت: توفیقی برای استان قم است که میزبان این همایش خواهد بود.

وی افزود: یکی از وظایف وزارت فرهنگ‌وارشاد تجلیل از مفاخر فرهنگی است، تجلیل از مفاخر فرهنگی نوعی الگوسازی از چهره‌های تاثیرگذار است و ما نیز در همین راستا اقدام به برگزاری این همایش کردیم.

مدیرکل اداره کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی با اشاره به معاونت های وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی در این زمینه تصریح کرد: در اجرای این همایش برنامه‌ریزی‌های خوبی شده‌است که آن‌را از صرف یک همایش معمولی فراتر می‌برد و خروجی های علمی خوبی را به تشنگان آثار آیت‌الله محقق داماد ارایه می دهد.

وی ادامه داد: این آیین نکوداشت یکی از بهترین مهمترین برنامه های این اداره کل است؛ خوشبختانه استانداری قم نیز به دلیل ملی بودن این برنامه مساعدت داشت.

حسینی کاشانی با اشاره به پخش این همایش از شبکه چهار صداوسیما و شبکه استانی قم، گفت: این همایش در تاریخ ۱۲دی‌ماه سال جاری از ساعت ۸:۳۰ صبح و با حضور جمعی از بزرگان کشور از جمله آیت الله جوادی آملی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس حوزه علمیه قم، در پژوهشکده علامه طباطبایی در شهر قم برگزار می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.