چراغهای اصلی جلو برخلاف گذشته؛ کاملا باریک طراحی شده اند و حضور یک نوار ال ایی دیی نورانی در گرافیک داخلی آن نیز موجب شده تا قسمت دماغه لندکروزر جدید کاملا متفاوت دیده شود.
پیشرانه ۶ سیلندر با اسب بخار بیشتر
کاهش ۲۰۰ کیلوگرمی وزن در مقایسه با لندکروزر LC۲۰۰ و هچنین کاهش ۱۰ درصدی آلایندگی هوا از دیگر دستاوردهای این محصول جدید است.
باتوجه به اخبار موجود، احتمال ارائه پیشرانه ۳.۳ لیتری توربودیزل با ۳۰۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر ویژه برخی بازارهای خاص نیز برای لندکروزر ۲۰۲۲ مدنظر قرار دارد. موتور بنزینی با جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک هماهنگ میشود و خودرو طی ۶.۷ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت میرسد. سامانه تمام چرخ محرک به عنوان آپشن استاندارد ارائه میشود.
سیستم تعلیق بروزرسانی شده و سامانه هوشمند نمایش و انتخاب تنظیمات مناسب آفرود کیفیت رانندگی در مسیرهای دشوار را به میزان چشمگیری ارتقا داده است.
کابین فناورانه
در بخش ایمنی نیز میتوان به کروز کنترل تطبیقیف نور بالای تطبیقی، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط اشاره کرد.
در تصاویر تریمهای مختلف که البته هنوز بطور دقیق اطلاعات تفکیکی آنها ارائه نشده، را مشاهده میکنید، اما یکی از تریمها مربوط به نسخه ۷۰ سالگی لندکروزر میشود که تویوتا قبلا همین نسخه را با پرادو ویژه بازار ژاپن نیز معرفی کرده بود که اینجا بدان پرداخته شد.






ثبت دیدگاه