حاصل کار علاوه بر زیبایی خیره کننده موجب بهبود شرایط ائروداینامیک و داونفورس این شاسی بلند شده است. طراحی مشکی و قرمز داخل کابین نیز دنبال شده تا این قسمت نیز به سبک منصوری بروزرسانی شود.
اما تیونر برای پیشرانه نیز یک برنامه ویژه داشته طی آن نمونه ۸ سیلندر ۴ لیتری توربودوقلو دو تغییر اساسی را پشت سر گذاشته است. نخست آنکه سیستم ECU تغییر کرده و در مرحله بعد سیستم اگزوز استاندارد نیز با یک نمونه فوق حرفهای جایگزین شده است.
با این تغییرات میزان خروجی پیشرانه به ۷۸۰ اسب بخار و گشتاور به ۱۰۰۰ نیوتن متر رسیده است. این اعداد زمانی که به استاندارد کارخانهای ۵۹۱ اسب بخار و گشتاور ۷۹۹ نیوتن متر نگاه میکنیم؛ ارزشهای کار منصوری را بیشتر نمایان میکند.
آئودی آر اس کیو ۸ با موتور استاندارد طی ۳.۸ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت میرسد، اما با تغییرات تیونر این زمان به ۳.۳ ثانیه رسیده است. بیشینه سرعت برابر با ۳۲۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.
ثبت دیدگاه