یکشنبه, ۲ آذر , ۱۴۰۴ Sunday, 23 November , 2025 ساعت ×
شناسه : 244323
بهمن ۱۰, ۱۴۰۰ ساعت: 15:46
رویداد سوپر دیوایس هوآوی در تهران

شرکت هواوی روز چهارشنبه مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۰ رویداد سوپردیوایس را در هتل استقلال تهران برگزار کرد. طی این رویداد که در دو بخش برای اصحاب رسانه و نمایندگان فروش برنامه ریزی شده بود، علاوه بر رونمایی از ۹ محصول جدید، استراتژی‌های بازرگانی و بازاریابی توسط مدیران ارشد این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا بنا بر اعلام هواوی، در ابتدا بابک فیاض قائم مقام شرکت هوآوی، در رابطه با میزان رشد بازار جهانی هواوی در زمینه محصولاتی از جمله لپ تاپ و ساعت هوشمند سخنرانی کردند. همچنین استراتژی برند هواوی برای شرایط حال حاضر و آینده حضور در بازارهای ایران و نحوه حضور در بازار موبایل و لوازم جانبی هوشمند توسط ایشان برای حضار توضیح داده شد.

وی در ادامه حول موضوع سوپر دیوایس و نحوه ایجاد اکوسیستم و زندگی هوشمند یکپارچه در زمینه های مختلف صحبت کردند.

به گفته آقای فیاض: “هواوی در حال حاضر با ارائه راهکارهای هوشمند و از طریق اتصال یکپارچه قصد دارد به افراد کمک کند که هوشمندتر کار کنند، هوشمندتر ورزش کنند و هوشمندتر تفریح کنند. این قابلیت از طریق نرم افزارهای اختصاصی هواوی از جمله سیستم عامل هارمونی در کنار سخت افزارهای به روز و پیشرفته میسر شده است”.

رویداد سوپر دیوایس هوآوی در تهران

در ادامه نوبت به معرفی جدیدترین محصولات هواوی رسید و محمدرضا رضایی مدیر روابط عمومی هواوی پشت تریبون رفت و ۹ محصول جدید هواوی را معرفی کرد. این محصولات شامل سه گوشی موبایل با مدل‌های nova ۹، p۵۰ Pro و گوشی تاشو P۵۰ Pocket، یک مدل لپ‌تاپ، تبلت، ساعت هوشمند، دو مدل مانیتور حرفه‌ای و یک عدد هندزفری با  طراحی کیس شارژ کاملا منحصر به فرد بود. وی علاوه بر معرفی تک به تک این محصولات، روی موضوع عملکرد و اتصال یکپارچه آنها تاکید کرد. تمامی این محصولات به زودی در بازارهای داخلی با گارانتی رسمی هواوی موجود خواهند شد.

رویداد سوپر دیوایس هوآوی در تهران

سپس شهاب نادری مدیر ارشد بازاریابی و تبلیغات هواوی چند دقیقه‌ای درباره ی استراتژی‌های بازاریابی و برندینگ هواوی در مبحث اکوسیستم و تاثیر یکپارچه بودن برنامه‌های استراتژیک بازاریابی محصولات مختلف در زندگی روزمره انسان‌ها صحبت کردند.

به گفته وی “هواوی تمرکز خود را در سال‌های اخیر به توسعه مبحث اکوسیستم و برندینگ هواوی با تکیه بر تکنولوژی سوپردیوایس، محصولات پرچمدار و توسعه دسته‌بندی‌های هشت‌گانه معطوف کرده است. این استراتژی از آموزش و اطلاع رسانی، ایجاد تجربه زنده برای کاربر، ایجاد جامعه کاربران و توسعه شبکه یکپارچه فروش محصولات تشکیل شده و از این طریق افراد می‌توانند به کامل‌ترین شکل ممکن با ویژگی‌ها و کاربردهای سوپر دیوایس هواوی آشنا شوند. هواوی از این طریق قصد دارد تجربه کاربری متفاوتی را برای کاربران ایجاد کند که بسیار فراتر از فروش یک محصول بوده و در پی ایجاد یک سبک زندگی هوشمند برای جامعه کاربران خواهد بود”.

رویداد سوپر دیوایس هوآوی در تهران

در پایان هم امیرحسین قاسمی مدیر ارشد شبکه خرده فروشی هواوی توضیحاتی در رابطه با اقدامات هواوی جهت افزایش سطح دانش کاربران و مشتری‌ها در مراکز اصلی فروش در تهران و مراکز استان‌ها را ارائه کردند.

به گفته او در حال حاضر هوآوی ۲۳ غرفه معرفی محصول و۳۴ فروشگاه منتخب را در بزرگترین و اصلی‌ترین بازارهای کامپیوترو موبایل سراسر کشور در اختیار دارد که جدیدترین محصولات را در آنها به نمایش گذاشته و به کاربران این اجازه را می‌دهد تا با عمکرد محصولات  کارکرده و سوپر دیوایس را تجربه و به اشتراگ بگذارند. همچنین هوآوی در قالب جشنواره سوپر دیوایس نوروز که از تاریخ ۱۲ بهمن شروع و تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت، از بین خریداران محصولات هوآوی به قید قرعه به ۱۰۱ نفر جوایزی اهدا خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرایط شرکت در این قرعه کشی به وب سایت هواوی ایران به آدرس huaweimobilefarsi.com مراجعه فرمایید.

 در نهایت اشکان داوری مدیر ارشد محصول هواوی به جمع‌بندی نکات اشاره شده در این رویداد پرداختند.

وی توضیحات تکمیلی در رابطه با جشنواره نوروزی سوپر دیوایس هواوی را برای حاضرین ارائه دادند.

این رویداد در بخش دوم هم برای نمایندگان رسمی و عمده و خرده فروشان محصولات هواوی و با حضور روسای سازمان‌ها، ارگان‌ها و سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل برگزار شد.

محصولات جدید هواوی:

در سته کالایی گوشی موبایل، هوآوی سه مدل میان رده نوا ۹ با قابلیت‌های متعدد و طراحی جذاب، مدل پرچمدار P۵۰ Pro با قابلیت‌های عکاسی بسیار پیشرفته و مدل تاشو P۵۰ Pocket را معرفی کرد.

از دیگر محصولات معرفی شده می‌توان به لپ تاپ مدل Matebook ۱۴ با بدنه تمام فلزی و صفحه نمایش لمسی باکیفیت ۲k و تبلت MatePad Pro با صفحه ۱۲.۶ اینچی به همراه قلم نوری و کیبورد اشاره کرد. همچنین در رسته محصولات پوشیدنی دو محصول ساعت هوشمند Watch GT۳ با قابلیت فوق‌العاده باتری ۷ روزه برای مدل ۴۲ میلیمتری و ۱۴ روزه برای مدل ۴۶ میلیمتری، به همراه هندزفری مدل FreeBuds Lipstick با طراحی کیس شارژ بسیار خاص معرفی شدند. مانیتورهای جدید هواوی هم در دو مدل اصلی MateView با صفحه نمایش ۴k+ و نسبت تصویر ۳:۲ مخصوص طراحان و گرافیست‌ها و MateView GT با صفحه ۳۴ اینجی خمیده و نرخ به روز رسانی ۱۶۵ هرتز مخصوص گیمرهای حرفه‌ای در میان محصولات جدید هواوی جای داشتند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.