
طبق اعلام پژو، لوگوی جدید نمادی از اهمیت زمان و در لحظه زندگی کردن است و واسطهای بین میراث و آینده پژو خواهد بود. پژو همچنین وعده داده است تا با به کارگیری مفاهیم و ایدههای جدید در تولید محصولات خود، عملکرد محصولات خود را هم از بعد ظاهری و هم از بعد فنی ارتقا دهد.
قرار است خودروی پژو ۳۰۸، نخستین نمونه از نسلهای آتی خودروهای پژو باشد که به لوگوی جدید مجهز میشود.
لیندا جکسون – مدیرعامل گروه خودرویی پژو – گفت: از سال ۲۰۲۰ پروژههای توسعه برند پژو وارد فاز تازهای شد. اکنون پژو ۲۱۰ ساله شده و قدیمیترین برند خودرویی است که تاکنون موفق شده تا سرپا بماند.
قرار است خودروی پژو ۳۰۸، نخستین نمونه از نسلهای آتی خودروهای پژو باشد که به لوگوی جدید مجهز میشود. به تدریج و تا پایان سال ۲۰۲۳ همه تولیدات پژو منقش به لوگوی جدید خواهند بود. لوگوی جدید یازدهمین لوگوی خودروسازی پژو از سال ۱۸۵۰ تاکنون خواهد بود.
طبق اعلام پژو، لوگوی جدید نمادی از اهمیت زمان و در لحظه زندگی کردن است و واسطهای بین میراث و آینده پژو خواهد بود. پژو همچنین وعده داده است تا با به کارگیری مفاهیم و ایدههای جدید در تولید محصولات خود، عملکرد محصولات خود را هم از بعد ظاهری و هم از بعد فنی ارتقا دهد.
امسال پژو قرار است نمونههای جدید خودروهای ۳۰.۸، ۲۰۸، ۵۰۸ و همچنین پژو ۵۰۰۸ را رونمایی کند. پلتفرم تولیدیای ام پی ۲ این شرکت هم قرار است به روزتر شود و محصولات جدید سازگاری بیشتری با موتورهای الکتریکی داشته باشد.






ثبت دیدگاه